wtorek, 2 sierpnia 2011

Wyróżnienie

Ale ze mnie gapa. Dostałam wyróżnienie i całkiem o nim zapomniałam. Może to, że jestem na urlopie tak działa na moją pamięć. Ale już szybciutko się rehabilituję i nadrabiam zaległości. 


Na samym początku podziękowania dla Moonaxy za to, że przyznała mi owo wyróżnienie. Bardzo mnie ono ucieszyło, bo to dowodzi tego, że nie wysyłam moich zdjęć do nikąd,
i że ktoś od czasu do czasu do mnie zagląda; ]

Poniżej zasady, jakie wiążą się z przyznanym wyróżnieniem :

1. podajemy link do blogera, który przyznał nam wyróżnienie wraz z podziękowaniem

2. kopiujemy logo na swój blog

3. wymieniamy siedem rzeczy o sobie 

4. Nominujemy szesnaście innych blogów do nagrody (nie nominujemy przyznającego tę nagrodę nam )

5. zostawiamy komentarz u nominowanych z informacją o przyznanym wyróżnieniu 

Dwa pierwsze punkty za mną, więc czas na trzeci, czyli siedem rzeczy o mnie:

1. mam kochającego męża i  cudownego psa,
2. uwielbiam tworzyć rzeczy wszelakie i z wszystkiego co mam pod ręką, 

3. z wykształcenia jestem pedagogiem, ale czuję, że to nie jest moje powołanie,

4. lubię książki i filmy o Harrym Potterze,

5. lubię gotować i piec (makaron ze szpinakiem, sernik i biszkopt to moja specjalność),

6. bardzo lubię chodzić do teatru, 

7. lubię spotkania ze znajomymi na których przypominamy sobie czasy dzieciństwa i gramy w różne planszówki i inne gry (śmiechu przy tym co niemiara)

Czas na wyróżnione przezemnie bloogi (kolejność nie ma znaczenia):

Uff to już wszystkie, a mogłabym tak długo; ]  

3 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie :) i miło mi poznać kolejną gorzowiankę blogującą :)myślę, że w sierpniu zrobimy jakieś spotkanko, więc już teraz zapraszam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Moniko za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń