wtorek, 24 stycznia 2012

W końcu jest


Mój pierwszy sweterek ukończony:) Zrobiłam go ze wzoru zamieszczonego w książce, którą przedstawiałam w poprzednim poście. 
Nazwa tego projektu to "WIOSENNY DZWONECZEK" prawda, że pięknie:) 
 Robiło się go bardzo fajnie, jak na moje możliwości to nawet szybko:) W sumie był już skończony w piątek, ale musiał oczywiście nabrać mocy urzędowej:) 
Włóczka, której użyłam była z recyclingu. Niestety już na samym początku zrobiłam babola, ponieważ po spruciu włóczki nie odświeżyłam jej, co spowodowało, że sweterek w niektórych miejscach ma troszkę większe oczka niż powinien. 
Po skończeniu i ostatecznej przymiarce stwierdzam, że mam tendencję do robienia za małych rzeczy rękawiczki również mi wyszły przyciasnawe:) Ale to pewnie kwestia wprawy. 

(zdjęciezmienione, bo poprzednie było bardzo ciemne)



Teraz na drutach mam czapeczkę Poppy:)

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz a fryzura dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Dzisiaj wyszło piękne słońce więc zrobię zdjęcie na dworze, bo teraz widzę,że te jest bardzo kiepskie i ciemne.

      Usuń
  2. Sweterek jest rewelacyjny. Jego kolor idealnie podkreśla miodowy odcień Twoich włosów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń