czwartek, 9 sierpnia 2012

Niezapominajka i inne

Właśnie ukończyłam pierwszy dziecięcy sweterek. Sweterek jest z przeznaczeniem dla dziewczynki :) Skorzystałam z tłumaczenia jakie zamieściła Truskaweczka. Pięknie rozpisane i wytłumaczone:) Dzięki Truskaweczko napewno skorzystam jeszcze z innych Twoich tłumaczeń.
Pierwszy raz robiłam plisę i przez to troszke mi nie poszła. W sumie kołnierzyk wyszedł (moim zdaniem) za mały i nie wywyija się tak jakbym chciała. Dwa razy zamykałam oczka, bo za pierwszym razem zrobilam tak ciasno, że się wogóle nie chciał wywyinąć, za drugim razem użyłam szyedłka do zamykania i wyszło troszke luźniej, ale też szału nie ma. No ale nic człowiek uczy się na błędach.



Jak już pisłam w poprzednim poście porwalam się na sweterek z przepisu Effci. Jak na razie mam tyle:

Zdjęcie koszmarne, ale mój aparat wogóle nie brał ostrości na wzór na swetrze i wychodziła jedna czerwona plama.

A jakby tego było mało to zaczęłam też RUBY także podpatrzony u Effci.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz