niedziela, 5 sierpnia 2012

Rękawiczki i spółka

Pomimo tego, że za oknem pełnia lata ja już się zabrałam za zimowe ocieplające dodatki. Tym razem na druty wzięłam zieloną włóczkę z której kiedyś zrobiłam czapkęszyjogrzej i wydziergałam do kompletu rękawiczki. To już moje drugie podejście do rękawiczek i musze przyznać, że drugie udana:) Ponownie skorzystałam z pięknego i szczegółowego opisu Kokotka z bloga Eksperymenty z drutami, ale tym razem zrobiłam jednoplaczaste. 


Kolejną rzeczą jaką wydziergałam jest prosty szyjogrzej. Wydziergałam go z włóczki z dodatkiem moheru. Wyszedł bardzo milusi i cieplutki:) Wyprany i zblokowany czeka na zimę (wcale nie musi ona szybko przychodzić)




Obecnie na drutach mam sweterek z przepisu Effci. Wychodzi mi toszkę większy niż przypuszczałam, ale dziergam dalej i zobaczę co z tego będzie. Cały czas się uczę dziergania, a robienie sweterków dla siebie bardzo mi się podoba.

2 komentarze:

  1. Strasznie mi miło, że mój opis jest przydatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry opis to połowa sukcesu. Dziękuję, że się nim podzieliłaś z innymi:)

      Usuń