sobota, 25 sierpnia 2012

RUBY postępy

Dalej dziergam RUBY. Robi się ją bardzo fajnie. Na razie tak się prezentuje:


Jedyny minus całej tej zabawy to to, że nie mam więcej włóczki. Motek na zdjęciu jest ostatni. Tak to jest jak się wykorzstuje resztki:) Chcę zrobić drugi rękawek a jak coś zostanie to dorobić korpus, chociaż mam świadomość, że sweterk raczej będzie miał formę bolerka. Gdyby włóczka nie była taka cieplutka to rękawki zrobiłabym krótkie. 
Jedyną przeszkodą dla mnie są dziurki na guziki, jak na razie to moja twórcza improwizacja, ale mam zamiar nauczyć się je porządnie wyrabiać:)

2 komentarze:

  1. Wychodzi fajnie - szkoda było by nie dokończyć.
    Jaka to jest włóczka (?), może coś się znajdzie :)
    A dziurki spróbuj robić tak, jak tutaj pokazane:
    http://www.youtube.com/watch?v=EY4vBzLo-Xs&feature=fvw

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za linka:) na pewno się przyda. Co do włóczki to problem w tym, że dostałam ją bardzo dawno i na żadnym motku ni było metki więc nie mam zielonego pojęcia co to za jedna.

      Usuń