czwartek, 27 września 2012

Wyprawa do Wrocławia

Dzisiaj z mężulkiem zawitaliśmy do Wrocławia. Nie mógłam przy tej okazji odmówić sobie przyjemności zakupienia drobiazgów w e-dziewiarce :) Nie kupiłam dużo bo budżet ograniczony, ale to co mam strasznie mnie cieszy:)
Zakupiłam druty KP (do łączenia) 3 i 10, żyłke 120 cm, i piękny motek włóczki (niestety tylko jeden). Pani dorzuciała mijeszcze kilka próbeczek; ] Z zakupionego motka ma powstać chusta więc trzymajcie kciuki żeby się udała:)


Na zdjęciu nie ma drutów nr 3 i żyłki bo już nie mogłam wytrzymać i zaczęłam dziergać:) to się nazywa uzależnienie :)



W trakcie poszukiwań :)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie jak dla większości facetów; ]

      Usuń
  2. fajna energetyczna włóczka :)Ciekawa jestem jak będzie wyglądała gotowa chusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka mnie bardzo zauroczyła kolorkami, na żywo sią jaśniejsze. Cały czas się zastanawiam jaką chustę zrobić; ]

      Usuń