środa, 26 września 2012

Zielony kocyk

Ponieważ za pare miesięcy nasza rodzinka się powiększy:) postanowiłam coś stworzyć z myślą o maleństwie. I tak oto powstał zielony kocyk. Wzór banalny. Pięć prawych pięć lewych... i wysokość kratki też pięć oczek. 
Ukończony wczoraj w nocy (z wielką pomocą mężulka, dzięki kochanie:*). Wykończony na szydełku ściegiem rakowym (pierwszy raz go robiłam i na pewno nie ostatni).
Efekt końcowy bardzo mnie zadowala, kocyk jest lekki a zarazem cieplutki:) 

Dane techniczne:
Druty: 4KP
Włóczka: z odzysku (nie znam nazwy)
Wzór: 5p, 5l (powtarzać do uzyskania odpowiedniej długości), na wysokość 5 oczek.

Na dwóch pierwszych zdjęciach kolor najbardziej rzeczywisty.

Zbliżenie na wykończenia "rakowe"


Zbliżenie na wzór.



4 komentarze:

  1. Uwielbiam zielenie we wszystkich odcieniach, a w tym kocyku dodatkowo podoba mi się wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię prostotę, więc dlatego taki wzór:)

      Usuń