środa, 10 października 2012

Chusta Prism Shawl i Poppy do kompletu

Włóczka, która prezentowałam w tym poście spożytkowałam na chustę i czapkę. Chusta rozmiarami bardziej przypomina apaszkę, ale skutecznie chroni szyję przed zimnem a oto właśnie chodzi:) Ponieważ nie mam jeszcze wprawy w dzierganiu bardziej skomplikowanych chust pokusiłam się na prosty wzór Prism Shawl dostępny za darmo na Ravelry.



Tak się prezentuje po blokowaniu

Do kompletu dorobiłam wszystkim dobrze znaną czapeczkę Poppy
Jak zwykle w tym wypadku skorzystałam z tłumaczenia Effci. Jedyny minus tej czapki to to, że jak zwykle za ciasno zamknęłam oczka, jakoś nie umiem luźno:( 



A tu cały komplecik na ludziu, czyli na mnie:)




9 komentarzy:

  1. Piękny komplet :-)
    Idealne kolory...
    Ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniu, a jak zamykasz oczka? Wszystkie na prawo? Czy prawe na prawo a lewe na lewo? Tutaj jest filmik: https://www.youtube.com/watch?v=1DGXMeeXaAE
    Ja tak zamykam ściągacze i wychodzi dużo bardziej elastyczny brzeg, a do tego ładniejszy. Spróbuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zamykać prawe na prawo a lewe na lewo, ale może jeszcze coś źle robię. Nieraz najprostrze rzeczy sprawiają problem. Dziękuję za linka:)

      Usuń
  3. dzięki tobie trafiłam na effciowe tłumaczenie do poppy i popełniłam w dwa dni takie cudo dla mojego dziecięcia :)
    apropos zamykania oczek to ostatnio wyczytałam w jednej książce, że warto to robić na drutach większych niż ściągacz się robiło - i ja swój robiłam na 4mm, a zakańczałam na 7mm. młody nie narzekał przy instalowaniu czapki na łepetynie, więc to chyba dobry sposób.

    ___
    www.dziergamika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to to też niezłe rozwiązanie:) Ja przeszukując net (bo te moje ciasne zamykanie nie dawało mi spokoju) napotkałam na taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=5mGIt936Vvg przetestowałam i na prawdę jest elastycznie:)

      Usuń
  4. Śliczny komplet!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń