wtorek, 16 października 2012

Color Affectin

Wczoraj dobrnęłam do końca z szalem Color Affection. Naprawdę bardzo przyjemnie się go dłubie, pozornie wydaje się trudny, ale dzięki pomocy dobrej duszyczki udało mi się go wydziergać. Zmiany kolorów co dwa rzędy powodują, że robótka się nie nudzi :)
Ja z efektu jest bardzo zadowolona. Szal wyszedł cieplutki i przyjemny, nic tylko wydziergać do niego jakąś czapusię:)) (może kolejną Poppy?)

Dane techniczne:
Wzór: Color Affection  
Włóczka: bliżej nieokreślona zbieranina
Druty: nr 4 KP 



4 komentarze:

  1. Piękna chusta :-)
    Próbowałam robić tym wzorem chustę 2 razy ... Za drugim razem już mi nawet wychodziła... tylko włóczkę beznadziejną wybrałam :-)
    Podziwiam Cię :-)
    Świetne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę powodzenia w dzierganiu chusty:)

      Usuń