wtorek, 16 października 2012

Sweterek z biedronkami

Ukończyłam kolejny projekt, a raczej powinnam napisać projekcik:) Jak już kiedyś pisałam uwielbiam takie małe dziergotki, bo szybko oko cieszą:) Tym razem padło na maluteński sweterek dla... no właśnie jeszcze do końca nie wiem, ale mam nadzieję, że już wkrótce nasze maleństwo się ujawni:) 
W sumie zrobiłam go w dwa dni, ale musiał odczekać swoje zanim dokupiłam odpowiednie guziczki, znalazłam w pasmanterii piękne biedroneczki:)) Jak je zobaczyłam to nie mogłam się im oprzeć. 
Aby wydziergać ten sweterek skorzystałam ze wzoru na Arbuzowy sweterek, który na swoim blogu zamieściła fiubzdziuu Odbiega bardzo od oryginału, bo mój wcale nie jest arbuzowy. Zastosowałam inne kolorki (bo akurat takie miałam pod ręką), więc nie można go nazywać arbuzowym, może lepiej 
Sweterek z biedronkami a'la Arbuzowy:)


2 komentarze:

  1. Śliczny sweterek :-)
    Piękne kolory i śliczne guziki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) ja też się nie mogę na niego napatrzeć:)))

      Usuń