sobota, 27 października 2012

Tym razem szydełkowo

Od znajomej dostałam zamówienie na zrobienie 80 szydełkowych kwiatków. Ponieważ owa znajoma w przyszłym roku bierze ślub i własnoręcznie robi zaproszenia nie mogłam odmówić:) W sumie takie szydełkowe kwiatuszki to ekspresowa robota, ale coś nie mogłam się za nią zabrać. Niestety jak nie mam określonego terminu to jakoś nie mogę zmobilizować się do pracy. Poprosiłam znajomą o określenie ram czasowych i od razu znalazłam czas i wenę na szydełkowanie:) Odłożyłam na bok druty i przesiadłam się na szydełko. Całość mi zajęła 2 dni. 

Dane techniczne:
Wzór: własna inwencja
Kordonek: Kaja
Szydełko: 3



3 komentarze:

  1. Podziwiam strasznie, bo ilekroć się próbuję zabrać za szydełkowanie, to nic a nic mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię szydełkowe drobiazgi:) bo szybko jest efekt, a samo szydełkowanie to nic trudnego, jak dal mnie łatwiejsze od drutowania.

      Usuń
    2. też mi wszyscy tak mówią, że szydełkiem łatwiej. ale ja jestem taki dziwny ludź, że to co skomplikowane to ja opanowywuję w mgnieniu oka, a łatwizna mi idzie jak po grudzie.

      Usuń