niedziela, 25 listopada 2012

Lifting bloga

Od kilku dni pracuję intensywnie nad nowym wyglądam bloga. Metodą prób i błędów pomału dochodzę do efektu, który zaczyna mnie satysfakcjonować. Nie jest to łatwy proces, ponieważ mam swoja wizję, która ulega zmianie mniej więcej z częstotliwością co 5 minut:) Moim głównym kryterium są pastelowe kolory i delikatny kobiecy styl. Myślę, że jeszcze czeka mnie trochę pracy, ale nie ukrywam, że bardzo mi się to upiększanie podoba, między innymi dlatego, że uczę się nowych rzeczy.
Przy okazji znalazłam też stronki, które pomagają w unowocześnianiu bloga. Poniżej linki gdyby ktoś chciał skorzystać:

1. Pomocnik blogera
2. Tworzysz coś? Wymień się!

W między czasie kończę moje robótki. Obecnie mam na drutach szalik dla siebie i komplet zimowy dla znajomej (czapka, szalik, rękawiczki), oraz sukcesywnie dorabiam szydełkowe śnieżynki:) Mam nadzieję, że już niedługo mój aparacik zostanie naprawiony i będę mogła pochwalić się zaległymi pracami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz