środa, 12 grudnia 2012

Prosta dekoracja

Ostatnio coraz bardziej podobają mi się dekorację naturalne w stonowanych albo pastelowych kolorach. Niestety nie jestem w stanie zmienić od razu całego wystroju domu, ale myślę, że drobne dodatki starczą na dobry początek. 
Dzisiaj więc proponuję prostą dekorację z filcu. 

Potrzebne są: 

  • biały filc, 
  • patyczki po lodach, 
  • wata, 
  • igła i nitka,
  • nakrętka po napoju,
  • kawałek plasteliny.
Z filcu wycinamy dwa trójkąty, zszywamy dookoła (ścieg zależy tylko od naszej inwencji twórczej). Nie doszywamy do końca, wypełniamy nasze trójkąty watą, wtykamy patyczek po lodzie i zaszywamy do końca. Ja swoje choineczki wbiłam w plastelinę, którą wcześniej włożyłam do zakrętki po napoju. Żeby nie było widać mojej podstawki całość przykryłam watą. 
A tak się prezentują:




2 komentarze:

  1. Muszę pokazać mojej córci - niech tworzy dla mamusi :-))
    Dziękuję za genialny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba, i że moje dzieło stało się inspiracją dla innych:)

      Usuń